Monday 4 September 2017

Bäst Forex Handelsplattform For Mac


De 3 bästa Forex Trading PlatformsTop Forex-mäklare excel på en mängd olika områden som handel exekvering, realtid tillgång till priser och diagram, och pedagogiska resurser De flesta mäklare har flera plattformar, inklusive de som är mycket specifika för automatiserad och algoritmisk handel Några Av de största faktorerna som kommer till spel när du väljer en Forex trading plattform är din individuella handelsstil och erfarenhetsnivå. Välutrustade Forex-plattformar kommer att ha de mest flexibla lösningarna som gör det möjligt för dig att handla och hantera risker från vilken dator eller mobil som helst. Thinkorswim, En del av TD Ameritrade, levererar den mest avancerade Forex trading plattformen på marknaden. De gör det enkelt att handla forex, aktier, terminer och alternativ allt från ett konto. Genom denna plattform tar Thinkorswim professionella betygs kartläggnings - och analyspaket och placerar dem I händerna på detaljhandelskunderna Dessa kraftfulla verktyg är åtkomliga genom en stationär applikation eller webbapplikation som är komprimerad Atibel med Windows eller Mac, och högt rankade mobila appar för iPhone, iPad och Android. Kombinerar en av de mest anpassningsbara Forex trading plattformarna med en av de mest kompletta mobila lösningarna, så att du kan hantera hur du vill, när du vill. FOREXtrader Pro-plattformen levereras med en partnerappbutik, Tradable, så att användarna kan anpassa alla delar av deras Handel upplever en app i taget Använd automatiserade handelsapps för att bygga strategier eller använd appen Marginal Alert för att få varningar när du kommer nära ett marginalanrop. Mobilplattformen för iPhone, iPad och Android gör inte heller snygga på funktioner, Innehåller en mängd komplexa ordertyper och en portal för att få tillgång till utbildning för att öka din forex kunskap från var som helst. MB Trading skräddarsy till olika kompetensnivåer och erbjuder flera plattformar för professionell näringsidkare och flera andra för dem som är mellanliggande och nybörjare Deskop Pro och MetaTrader 4 är dedikerade, Windows-baserade plattformar som riktar sig till mer avancerade näringsidkare MBT Web och MBT Mac är webbaserade plattformar för mer mellanliggande eller nybörjarehandel Rs som kan nås via vilken webbläsare som helst Alla plattformar har mycket anpassningsbara gränssnitt och kraftfulla analysverktyg för att ta din handel till nästa nivå Om du behöver byta mer än forex, testa Lightwave-plattformen, som också driver lager, terminer och alternativ Handlar från ett konto. Vill vara den första som vet allt Gå med i vårt nyhetsbrev. Plus, direkt tillgång till vår exklusiva guide Gör rätt val En 10-minuters guide för att inte klara upp din nästa köp. Vi hittar det bästa av allt Hur Vi Börja med världen Vi begränsar vår lista med expertinsikt och skär allt som inte uppfyller våra normer. Vi testar finalisterna. Sedan heter vi våra toppvalar. Vad ska jag leta efter när jag väljer en Forex trading platform. En handelsplattform Är en mjukvara som fungerar som en kanal för information mellan en näringsidkare och en mäklare En handelsplattform ger information som citat och diagram, och inkluderar ett gränssnitt för att skriva in order som ska utföras av b Smoker Handelsplattformsprogram kan vara lokalt baserad, vilket betyder att den är installerad på säljare och kan användas med Windows, Mac och Linux - olika mäklare erbjuder olika alternativ i detta avseende. Alternativt erbjuder vissa mäklare mjukvara som är webbaserad. Dessa plattformar Körs ofta med Java, ett dynamiskt webbspråk Fördelen med webbaserade handelsplattformar är att de kan användas av nästan vilken dator som helst med tillgång till internet. Handelsplattformar är ofta tillgängliga utan kostnad, men vissa mäklare tillåter handlare att köpa plattformar som Ha en högre funktionalitet mot en avgift Andra mäklare ger plattformar med olika nivåer av funktionalitet för handlare som är mer aktiv. Online Forex Trading Online Forex Trading kräver samma saker från en handelsplattform som krävs för handel någon annan typ av säkerhet. Plattformen måste Fungera som en mellanhand för detaljhandeln förex-mäklare och Forex Trader-plattformarna måste också ge realtid och historiska data till Näringsidkaren och ge honom eller henne tillgång till alla typer av order som behöver vara tillgängliga för att handla forex effektivt. För mer om detta läs Place Forex Orders korrekt. Tredjeparts Forex trading mjukvaran används också ofta, så många Detaljhandel forex mäklare plattformar har ett program programgränssnitt API, vilket tillåter näringsidkare att integrera tredje part eller till och med proprietär programvara i plattformen. Några faktorer att tänka på när man letar efter forex programvara är. Är det gratis Om det finns en nominell avgift, vilken ytterligare Funktionerna görs tillgängliga. Vilka tekniska indikatorer finns tillgängliga i kartläggningskomponenten. Är programvaran Windows, Mac eller internet Java eller HTML-baserad. Kan du handla från diagrammen. Vad är ordergränssnittet Vilka typer av order är tillgängliga. Är historiska data Görs tillgänglig via programvaran. Det gör plattformen möjlig för backtesting av strategier. Är det grafiska användargränssnittet GUI glädjande att se på. Är GUI möjlig för att övervaka mycket information På en gång. Dos plattformen har ett API som tillåter ytterligare programvara eller programmering. De flesta forex-mäklare tillåter kunder att öppna ett demokonto innan du finansierar ett fullständigt konto eller mini-konto. Var noga med att prova varje mäklare s programvara under sina försöksperioder för att hjälpa Bestämma vilken valutahandelsprogramvara som är bäst. För mer om detta ämne, se vår Forex Market Tutorial. Bästa Forex Trading Software för Mac, iPhone och iPad. Brokers klagar tekniken är lite för snabb för dem. Först kom Windows, sedan Macintosh och Nu har Androids Mäklare en utmaning att ständigt improvisera sin handelsprogramvara eftersom de inte vill förlora Mac-användarna, men var är lösningen Mac Traders klagar också, eftersom de inte vill bli kvar, så här kommer vi snabbt se några av De sällsynta mäklare som har visat sig tillräckligt kompetenta att investera i teknik och har innovativ Mac-vänlig programvara för både kartläggning och aktiv handel. Men först, låt mig ge några lösningar till de Ma C-användare som vill behålla sina gamla mäklare, men gör det bara med sitt eget Mac-operativsystem. För det första och den bästa lösningen skulle vara att kolla med din mäklare om de har webbaserade affärsmöjligheter. Dessa webbläsare går enkelt En Java-applikation som alltid är densamma oberoende av ditt operativsystem Det spelar ingen roll om du använder iPhone eller Ipads eller en stor Apple Macintosh-dator, så länge du har en webbläsare och Java installerad i den. Öppna bara din webbläsare Och handla det som om du skulle göra på någon annan Windows-baserad dator. Ett annat alternativ är att installera Windows-emulatorer eller skapa en diskpartition och installera Windows på din Mac i den andra enheten Windows 7 är kompatibel med Mac, men det är lite långsamt men Det kommer att köra någon handelsplattform för dig som om det är en Forex trading mjukvara för Mac-dator. Det finns dock handlare som inte gillar lösningar men föredrar en ganska okomplicerad no-nonsense approach och för th EToro Forex Mäklare eToro har en exklusiv Forex trading mjukvara för Mac-användare som är lika lätt att använda som en Windows-baserad handelsplattform Traders som inte gillar eToro kan kolla med Easy-forex-mäklare i Australien som har bevisat Historia att följa med tekniska framsteg De har kunnat producera Mac-kompatibel programvara som du kan installera i din Iphones och Ipads också och handla medan du är på väg. Det är en annan mäklare Plus500 som har Forex trading-programvara för Mac-datorer och det Ser säker ut att handla med den Funktionen och funktionerna för Macintosh-kompatibla handelsplattformen är desamma som i någon annan Windows-baserad plattform eller i meta-trader 4 Faktum är att du kanske överväger att ladda ner Meta-Trader 4 på din Mac via Crossovers och sedan manuellt installera de saknade filerna. Det var när vi pratade om gratis Forex trading mjukvara för Mac men för de över-entusiastiska deltagarna som inte har något emot att betala en avgift för deras programvara, du Kanske vill kolla in som har en ren Forex trading mjukvara för Mac som de släppte i samarbete med Ameritrade mäklare Det har en aktiv-trader plattform med dra och släpp handelsfunktioner att köpa, sälja eller sätta din SL s och Tp s varför det Kan kategoriseras bland de bästa Forex trading-programmen s för Mac-användare är det faktum att denna handelsplattform också kan förstå komplexa order inklusive OCO s Men om du inte gillar utseendet på det, läs vidare. Det finns en annan kartläggning-applikation och Portfolio-tracker programvara som är utformad uteslutande för Mac-användare och det kallas Prota Gold 3 3 Det är inte bara en typisk kartläggnings - och handelsprogramvara, det hjälper dig också att identifiera trender och hjälper dig att fatta beslut om när du ska köpa och när du ska sälja Programvaran Är mycket avancerad så att du kan ställa in dina egna parametrar i den för automatiserad marknadsanalys och handelsrekommendationer Naturligtvis kommer denna programvara till dig för en avgift men om du letar efter den bästa Forex trading software E för Mac, då behöver du inte se längre. Prota Gold är det ultimata bästa. Tupp 3 gratis Forex Trading Platforms för Mac, iPhone och iPad. Jag tror inte att det finns någon handelsplattform speciellt utformad för Mac OS Några mäklare MT4 inpackad för att köras på en Mac, och även om det är ganska bra, är det fortfarande inte lika bra som MT4 på en Windows-maskin. Därför föreslår jag att du går med en av webbshandelslösningarna beroende på vad som är Du letar efter jag har skisserat 2 användbara alternativ. Bäst för nybörjare - UTIP Trading Platform. Detta är faktiskt en plattform som inte är känd av de flesta av handlarna som hittills. Vad är bra med det är att den har bra kartläggning och några av De tekniska indikatorerna och några grafiska objekt. Även om det tillåter viss teknisk analys, kör den också helt i din webbläsare. Jag tycker att det är en bra plattform för förrätterna, eftersom du inte behöver ladda ner och installera en app, men du kan fortfarande Ha några indikatorer utan känsla dras i 100 av opt Joner Du kan besöka webbplatsen för utvecklaren här UTIP Trading Platform. More Advanced - cTrader. Den här plattformen kommer också som en fristående skrivbordsapplikation, men är också tillgänglig som en webapp. Det är ganska snabbt, erbjuder en hel del användbara funktioner och Enligt min mening är det bättre än MT4 på varje enskilt sätt. Det erbjuder också ett stort antal funktioner och automatiserad handel. Men om du är nybörjare, föreslår jag att du börjar med UTIP. Allmänt, sann flera tillgångar Plattformar är ganska sällsynta eftersom de är väldigt kostsamma att bygga och ingen som jag vet har verkligen gjort en nationell för Mac ännu. Om det är så måste du ha alla tillgångar som listas i frågerubriken, är jag enig Att thinkerswim är förmodligen din bästa insats Annars skulle jag leta efter en webbaserad plattform. Om du är nöjd med att kunna handla Forex, Metals, Commodities och Index men öppnar fältet lite. Det finns gott om Webbaserade handelsplattformar som uppenbarligen kommer att köras på M Ac som oftast hör till mäklare, dvs Interactive Brokers, men kanske inte är mycket Mac-liknande imo i deras gränssnitt, användarupplevelse etc. b Vi byggde Tradable för att stödja Mac från dag 1 ansvarsfriskrivning Jag är grundare av företaget, så allting Härifrån är det uppenbarligen partisk, men också starkt inspirerad av OSX i vår övergripande design av plattformen - det vill säga att vi har vår egen version av en inbyggd handelsplattform-appmarknad där du enkelt kan köpa finansiella handelsverktyg som liknar OSX S App Store Det fungerar också på Windows, men ungefär hälften av våra användare använder Mac, vilket är mycket mer än industristandarder som också generellt påverkas av det faktum att de flesta handlare fortfarande använder Windows och PC. Mitt råd är att prova den här Forexen EXPERT ADVISOR EA bästa Proprietary Algorithms. Dan Harrison Forex Trader Forex Blogger. Jag finner för Mac OS, webbaserade plattformar fungerar bättre Jag betygsätter MahiFX Online Forex Trading Platform för tillfället. Mycket Apple-esq i design och de verkar ha lite Ganska smarta människor ombord, dvs David Cooney Ex Barcap Barx-arkitekter avslöjar MahiFX-detaljhandelsplattformen. Jag har använt andra en sådan Oanda-webapp, men hitta användarvänligheten och intuitiviteten hos mahi-plattformen mycket bättre. Vad är den bästa handelsprogramvaran för Mac. Uppdaterad måndag 16 november 2015. Använda TradeStation som min kartplattform stoppade alltid mig att byta från en Windows-dator till en Apple Mac inte alls. Jag gjorde flytten över 5 år sedan och har aldrig tittat tillbaka Om du någonsin velat gå av Microsoft tredemølle men var en TradeStation dör som dessa handlare på Big Mike s forum så kan den här artikeln hjälpa dig att ta språket Läs vidare. Jag hittade din webbplats när min Dell kraschade förra året och jag letade efter information om att köra TradeStation på En Mac utan din generösa vägledning skulle jag aldrig ha gjort övergången till en MacBook Pro Joe Russo, Elliott Wave Technology. Bara en kort tacksamhet om din idé om Mac Parallels TradeStation. Vad en fantastisk co Ncept Jag har precis köpt en MacBook och Parallels Downloaded TradeStation och det fungerar som en charm Det är snabbare än mitt skrivbord förmodligen på grund av Mac SS-skivan Så igen tack Rick W. När jag äntligen drog min Dell-datorer valde jag den underbara Apple MacBook Pro 17 Detta är en snygg spec d 17-skärmsladdare med 4 GB RAM-standard som jag upped till 8 GB Jag spenderar halva året som reser så en bärbar dator var det enda logiska valet Jag är inte heller en fläkt av flera bildskärmar så en anständig storlek och Kvalitetsskärmen var ett måste. Uppdatera januari 2012 Ny MacBook Pro 17 med SSD. I april 2011 uppgraderades jag till den senaste versionen av MacBook Pro 17 Men sedan under senare delen av 2011 blev jag plågad med prestationsproblem och bestämde mig för att uppgradera till SSD Solid State Drive-version av maskinen medan i Kalifornien. Då berättade en liten birdie att 2011 MacBook Pro hade processorsproblem och Apple tyst bytte ut den speciella processorn i slutet av 2011. Det förklarar allt jag sålde en citron Och jag visste att något inte var rätt från get-go Jag är glad att jag drog min 2011-maskin men lärde mig att Apple-produkter kan släppa dig ner. Jag rekommenderar starkt att en SSD-maskin körs tyst och snabb, men vilken smärta det är att byta Maskiner När kommer de att göra det enklare. Uppdatera maj 2015 Ny MacBook Pro 15 med näthinnans skärm. Först fick jag dölja min 17 MacBook Pro efter 4 år med nästan perfekt prestanda. En enastående maskin som 17-versionen var för livet för mig, jag kan inte Ta reda på varför Apple inte har uppgraderat det Men min nya MacBook Pro har 16 GB RAM och en snabbare processor och det gör en bra skillnad. Nu har jag flyttat till en 15 MacBook Pro, jag saknar verkligen den extra skärmfastigheten på 17 Display och tyvärr TradeStation utnyttjar inte näthinnans visningsmöjligheter Kolla in den här artikeln för en fullständig recension av för - och nackdelarna med att köra TradeStation på en näthinna MacBook Pro. Observera att råden nedan ska fungera lika bra för bärbar dator en D-skrivbordet Apple Mac. För att köra TradeStation på en Mac behöver du Parallels. Running TradeStation på en Mac är beroende av emuleringsprogram. Det bästa är Parallels Desktop for Mac nu på version 10. Denna mycket smart programvara låter dig köra Windows-operativsystemet samtidigt med Mac operativsystem Det är rockigt fast och snabbt. Två försiktighetsåtgärder, men Först, för att köra emuleringsprogram så här på en Mac behöver du en som har en Intel CPU, dvs en ny Mac Second, Parallels körs OK med 2 skärmar men allt annat än det Och prestanda försämras med märkbar fördröjning. Även om jag valde att köra den senaste versionen av Parallels på min Mac är det inte ditt enda val VMware Fusion är en konkurrent, men i mina undersökningar var recensionerna inte lika gynnsamma Macar har också ett inbyggt verktyg Kallad Boot Camp Det här låter dig partitionera hårddisken och installera Windows längs Macs operativsystem Den enda nackdelen är att du inte kan köra de båda operativsystemen samtidigt, till skillnad från Parallels. När du sedan laddat Parallels på din Mac installerar du en nuvarande version av Windows Version 8 1 fungerar bra Från Windows, starta Internet Explorer och ladda ner och installera den senaste versionen av TradeStation nu på Version 9 5. Du kommer också kunna Kör TradeStation på Windows, inuti Parallels på din Mac Det är seamless. TradeStation prestanda på en Mac är utmärkt. Så det är så hur man kör TradeStation på en Mac Hur om prestanda på en Mac Boot upp och diagram öppettider är mycket acceptabelt och att få Snabbare med varje uppdatering av Parallels och Mac-hårdvara Här är statistiken när jag först bytte till en Mac med min senaste Mac är de troligen 30 better.40 sekunder för att starta Mac.3 sekunder för att starta Parallels.60 sekunder för att starta Windows 7.10 sekunder Att starta och logga in i TradeStation.15 30 sekunder för att öppna ett av mina komplexa tickbalkdiagram, och.1 5 sekunder för att öppna någon annan minut, timme eller dagbok. Inte dåligt Dessutom hanterar det öppnande av flera komplexa kartor all-in - o NCE och inga kraschar kör TradeStation på Mac Något som plågade mig ofta på min Dells kör Windows. Jag har en känsla av att öppettider för kartläggning, särskilt fältdiagram, är mer beroende av din Internet-anslutningshastighet än hastigheten på din maskin Dessa tester kördes i Sydney, Australien, på en bra bredbandsanslutning Men kom ihåg, det är fortfarande den långsamma hoppen över Stilla havet som lägger till en försening för mig. Fördelarna med TradeStation på en Mac. Så här är de proffs jag ser I att köra TradeStation på en Mac. It fungerar Inga kraschar och snabbt. Abla att öppna flera kryssstångscheman samtidigt. Real-time diagramuppdatering är snabb också. Ingen fläktbuller och coolt för att vara ärlig jag vet inte ens om det finns en fläkt . Och då finns det vanliga Fördelarna med att köra en Mac De flesta av oss från PC-världen är bekanta med dessa vi har sett annonserna, men men de saker som har slog mig är. Det fungerar bara nätverk, installera avinstallationsprogram mm. Vackert konstruerad maskinvara, nr Sammanfogar, inga vinklar och vridsar för att bli smutsiga. Mycket snabb start på cirka 15 30 sekunder. Fri integration med iPhone, iPod, iPad, iTunes, etc. Ja, utan tvekan har Windows 7, 8 etc tagit Microsoft långt Apples holistiska tillvägagångssätt och överlägsen teknik har resulterat i en maskin som nästan kör Windows-inbyggd programvara bättre och snabbare än på en Windows-maskin. Windows-maskinproducenterna ska vara generad. Nackdelarna med TradeStation på en Mac. OK Något av Apple-gushy - enthusiasm Det måste finnas några nackdelar, rätt. Välja, ja Men istället för att se dessa som nackdelar med att köra en Mac, ser jag dem som justeringar som jag behöver göra Så här är min lista. Nytt tangentbordslayout innebär att du lär dig eller åter - hantera snabbtangenter I TradeStation gjorde det mig möjligt att helt ompröva mina snabbkorrigeringsinställningar, så i tid borde jag vara lite snabbare Men då finns det även alla Mac-specifika kommandon. Finder för hantering av dokument och filer är inte lika lätt som Windows Åtminstone vid första anblicken Ja, det finns några fina g Raphic funktioner som Cover Flow men jag är snabb och snabbtangenter. Spotlight Command Space på Mac verkar vara ett mycket snabbare sätt att komma åt dokument, filer, applikationer, webb, etc. Apple-native versioner av applikationer måste hittas och funktionalitet - lärda Och det tar tid Don t underskatta tiden du har investerat i att bli skickliga körbara program som Word, Excel, etc. Mac-versionerna är olika i vissa fall, väldigt olika eller hoppa rakt in i Google Docs-serien med molnbaserade program. Den senaste HD-bildskärmsupplösningen som Apple stöter på allt hårdvara, är bortkastad på TradeStation TradeStation är hårdkartad och inte skala som ett normalt grafikprogram. Vad betyder det om du ställer in din bildskärm till näthinnesfinition med TradeStation , Raderna texttecken, alla grafiska element etc kommer bara att bli tunnare, inte någon högre definition. Så det är tillbaka till klassrummet för lite läxa Scott D rekommenderade den här boken för P C-omkopplare Växla till Mac Den saknade handboken av David Pogue. Uppdaterad oktober 2011 MacKeeper räddade mig. OK, det här är kontroversiellt Men jag berättar bara vad som fungerade för mig I oktober 2011 började min Mac spela långsamma, snurrande strandbollar , Alltför stort fläktbuller Det slutgiltiga strået var att Gmail identifierade ett virus på en utgående e-post bilaga. Tja, det började jag tänka, kanske Mac kan få virus. I jakten på att hitta en lösning har jag upptäckt MacKeeper jag sprang det en gång och inom några minuter identifierade den och Fixat massor av problem inklusive 2 virus. Skillnaden på min Mac är natt och dag. Den kör nu super snabbt och är super tyst igen. MacKeeper är inte billigt på 90 men jag anser att det är ovärderligt jag bor på min Mac och det Behöver inte springa felfritt Don t vet vad det fixade trots att man frågade loggarna men programvaran hanterar virus, skräpfiler, optimerings tweaks etc. Jag kunde inte vara lyckligare Men vissa tycker att det är bluff Jag är oense. Installera TradeStation på en Mac-steg - för-ste P. Innan du börjar flytta din TradeStation till en Mac behöver du en fullständig version av MicroSoft Windows 8 1 120 En uppgraderingsversion är inte tillräckligt bra eftersom Microsoft ser detta som en helt ny installation. Du behöver också en kopia av Parallels Desktop 10 80 Så här diskuteras ovan. Så här är stegen för att flytta TradeStation från en gammal dator till en ny Mac. Export dina egna ELD-filer från TradeStation-fil Import Export EasyLanguage Export EasyLanguage Etc. Backup dina TradeStation-arbetsytor och inställningar Filbackup Återställ TradeStation Backup TradeStation etc. Kopiera dessa EasyLanguage och backup-filer, plus eventuella köpta DLL-filer som lever i mappen TradeStation Program, till din Mac. Install Parallels Desktop på Mac. Start Parallels och installera Windows. Within Parallels och Windows OS starta Internet Explorer. Logga in på ditt konto På och hämta den senaste versionen av TradeStation Client Login Login Hämta TradeStation Platform Etc. Start TradeStation och importera dina egna ELD-filer till TradeStati På File Import Export EasyLanguage Importera EasyLanguage Etc. Restore dina TradeStation-arbetsytor och inställningar File Backup Återställ TradeStation Restore TradeStation Arkiv Etc. Move alla inköpta DLL-filer tillbaka till TradeStation Programma-mappen på din Mac. Kontrollera ditt analysgruppsformat Hantera analysgrupper etc. Tilldela snabbtangenterna, se nedan Visa snabbtangenter Etc. Kontrollera att tvåfinsrullning fungerar i paralleller Inställningar Hårdvara Untick Aktivera smidig rullning. Senast föreslår jag att du installerar ett antivirusprogram mot spionprogram i ditt Windows OS. Min personliga favorit är AVG eftersom Det är lätt, snabbt och mindre än 20.Uppdatera november 2014 Ändrade parallellinställningar. Jag är typ av generad. Jag visste inte det här I Paralleller kan du justera hur mycket CPU-effekt och RAM du låter din Windows-virtuella maskin använder jag märkte Lite data sprängde på min maskin nyligen och så bestämde mig för att undersöka och det visar sig genom att öka CPU-inställningen till 2 och RAM-inställningen till 2 GB jag kunde göra th Ings kör mer smidigt. För att komma till det här inställningsfönstret stäng av TradeStation och stäng av din virtuella Windows-dator. Sedan i Parallels Desktop gå Virtual Machine Configure General och du kan växla antalet CPUer och skjut RAM-inställningen. Kom ihåg allt extra du ger Din Windows-maskin tar du bort från din Mac-maskin Så var försiktig med dessa saker. Uppdatera januari 2015 Använda Memory Clean-app. Jag börjar också använda en RAM-minne rengöringsapp Memory Clean av FIPLAB är en gratis app för Mac som du kan Använd för att frigöra RAM-minnet och hjälpa din Mac att köra smidigare Jag ställer inte appen till Auto Clean men trycker på Clean Memory-knappen när sakerna känns långsamma. Det här är mina nya TradeStation-snabbtangentinställningar. Mac-tangentbordslayouten tvingade mig att re - Tänk på mina snabbtangenter Här är vad jag använder. Fil Stäng Arbetsyta W. Fil Nytt fönster Ctrl N. Fil Nytt Arbetsyta N. Fil Nästa Arbetsyta Fn Right. File Öppna Arbetsyta O. Fil Föregående Arbetsyta Fn Vänster. Fil Spara Arbetsyta S. Format Format symbol F. Pointers Window Tracking. Pointers Arbetsyta Tracking. Tools Scroll En sida Vänster Alt Down. Tools Scroll En sida Höger Alt Up. Tools Bläddra till början Alt Left. Tools Bläddra till slutet Alt Right. There går du bara några första tankar om Handel mjukvara för Mac och kör TradeStation på en Mac Så långt jag d betygsätta den 9 5 av 10 Den enda nackdelen är den tid det tar att justera. Uppdatera oktober 2010 Betygsfallet från 9 5 10 till 9 10. Det har varit 3 månader Nu sedan jag hoppade staketet och flyttade till en Apple Mac Rating efter 3 månader 9 av 10 Skulle jag gå tillbaka till Dell Microsoft Windows Inte på dig livet. Efter 3 månader är jag nu Mac-anpassad Jag har blivit van vid det nya tangentbordet Layout, olika genvägar och Mac-sättet att göra saker Så jag m nu ganska snabbt på produktivitetsvisa Det tar lite tid och jag har fortfarande en känsla av att jag saknar några tricks. TradeStation är 100 stabil och snabb på min Mac och har varit en riktig förbättring jämfört med min gamla Dell-maskin, vilket är ett helt tal Er-intuitiv slutsats. Så varför min rating faller från 9 5 till 9 Min fru MacBook Pro 15 hårddisk blev skadad Jag var tvungen att omformatera och ominstallera operativsystemet På plussidan var processen snabb och enkel Ett absolut måste är att använda en online backup-tjänst. Den här artikeln borde ha övertygat dig om att. TradeStation fungerar bra på en Mac Inte bara är det möjligt att köra TradeStation på en Mac men det är snabbt, stabilt och enkelt Kör TradeStation på en Mac mellan 9 och 9 5 av 10 Och se till att du får en Mac med SSD. Parallels är den bästa emuleringsprogramvarulösningen Hemligheten är att använda Parallels Desktop-programvara för att köra Windows-operativsystemet samtidigt med Macs operativsystem Om du använder Boot Camp kan du inte köra operativsystem samtidigt. Förberedelser är solida Uppstartstider och realtidskortsuppdateringsfrekvenser är snabba och definitivt inte värre än på ett Windows operativsystem maskin. Men justering till en Mac tar tid du kommer att Måste re-l Tjäna och tilldela snabbnyckelinställningar i TradeStation för att göra ersättningar för olika Mac-tangentbordslayout. Dessutom måste du hitta och anpassa till alla Mac-inbyggda program, t. ex. Word, Excel etc. Och du kanske vill överväga en 27-bildskärm MacBook Pro 17-skärmen är utmärkt för handel och resor Men den 15 MacBook Pro-skärmen är lite på den trånga sidan Eftersom jag blir äldre och jag vill inte förstöra min syn tänker jag på att använda en större skärm. Tack till alla Emini-Watch-anhängare som bidragit till Mac-handelsförslag.

No comments:

Post a Comment